Amazon to prawdziwy gigant w branży e-commerce, a jednocześnie jeden z najlepiej rozpoznawalnych marketplace, przyciągając mnóstwo klientów oraz sprzedawców. Jak można się spodziewać, jest to wręcz idealna platforma dla internetowych przedsiębiorców, którzy często wiążą z nią swoją działalność. Sprzedaż na Amazon pozwala zyskać szybki dostęp do ogromnej bazy konsumentów, szybko zwiększając zasięgi firmy.
Od pewnego czasu Amazon zaczął rozwijać się w Polsce ze zwiększoną intensywnością, do czego przyczyniło się przede wszystkim utworzenie oficjalnej polskiej domeny tego serwisu. Nie powinno się zatem bagatelizować potencjału Amazona w zakresie sprzedaży internetowej – warto rozważyć skorzystanie z dodatkowego kanału, aby dotrzeć do szerszego grona klientów i zaprezentować im swoje produkty.
Co zrobić, aby sprzedaż na Amazon była maksymalnie dochodowa?
Z uwagi na dość restrykcyjny regulamin omawianego serwisu oraz silną konkurencję, z jaką mierzyć trzeba się na tej platformie, wydajna i dochodowa sprzedaż na Amazon musi wiązać się z zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań – zobacz stronę ErpBox. Rzecz jasna, najlepszym wyborem będzie tu system ErpBox, czyli rozbudowane i niezawodne narzędzie do zarządzania e-sklepem, dzięki któremu obsługa konta staje się szybsza, wygodniejsza i sprawniejsza.
Zoptymalizowanie procesu sprzedaży to kluczowy krok dla rozwoju sklepu, ponieważ czyniąc go mniej czasochłonnym, otwiera się drogę do większych zysków poprzez obsługę większej ilości ofert i wyższy poziom zadowolenia klientów. Wart podkreślić także rolę innych kanałów, z których korzysta może rozwinięty sklep internetowy – oprócz Amazon istnieją także inne marketplace, jak Allegro czy eBay, a popularną opcją pozostają też własne strony domowe. W integracji wszystkich kont oraz kanałów, na których operuje firma, ErpBox również zapewni odpowiednie narzędzia, umożliwiając ich łatwe połączenie oraz obsługę.
Sprzedaż na Amazon a system ErpBox – z jakich funkcji można skorzystać?
W celu lepszego zobrazowania możliwości ErpBox i jego integracji z serwisem Amazon warto zaprezentować jego konkretne funkcje, z których skorzysta każdy e-sprzedawca. Jest to system, który łączy w sobie multum opcji oraz przyjazną dla użytkownika, komfortową obsługę. Integracja ta pozwala między innymi na:
- łatwy dostęp do informacji o rozliczonych zamówieniach,
- automatyczne wystawianie faktur,
- automatyczne aktualizowanie statusu zamówień w Amazon,
- automatyczne druki listów przewozowych,
- automatyczne przypisywanie kurierów Amazon do metod wysyłki w ErpBox.
To jedynie część z możliwości, dzięki którym ErpBox ułatwi sprzedaż na Amazon. Pełen zakres funkcji tego systemu można sprawdzić osobiście – jedynym wymogiem jest założenie konta ErpBox, a darmowy, 21-dniowy okres próbny jest na wyciągnięcie ręki. Bez zbędnych opłat lub ryzyka niezadowolenia! Co więcej, jest to oprogramowanie dynamicznie rozwijane i dostosowywane do nowych trendów w branży e-commerce, dzięki czemu użytkownicy ErpBox mogą liczyć na kolejne, przydatne moduły.
Aby sprzedaż na Amazon była efektywna, potrzebujesz integracji od ErpBox!
Kiedy pracujesz w branży e-commerce, doskonale wiesz, że obecność w serwisach aukcyjnych to dobry sposób na napędzanie sprzedaży. Wielu naszych rodzimych e-przedsiębiorców korzysta z serwisu Allegro, ale to nie jedyne miejsce, gdzie warto być. W Polsce coraz popularniejszy staje się Amazon. Platforma ta pozwala wyjść daleko poza wirtualne granice naszego kraju. Jak więc wygląda sprzedaż na Amazon?
Nie ma wątpliwości, że dziś dzięki globalności, którą zapewnia nam internet, możemy sprzedawać na całym świecie. Taką możliwość daje nam, chociażby sklep internetowy Amazon, w którym można zarejestrować się jako sprzedawca. Polscy użytkownicy z tego amerykańskiego rozwiązania mogą korzystać od 2014 roku, czyli już od siedmiu lat.
Sprzedaż na Amazon i integracja od ErpBox
Ale oczywiście, aby sprzedaż na Amazon była efektywna, nie może się ona ograniczyć tylko i wyłącznie do założenia konta sprzedawcy w serwisie. Dlatego zaleca się korzystanie ze specjalnych integracji, które są pomocne w zarządzaniu różnymi kanałami sprzedaży.
Nie ma co ukrywać, ale jeśli ktoś trudni się e-handlem, to doskonale wie, że aby jego biznes był dochodowy, to korzystanie tylko z jednej platformy sprzedażowej, to za mało. Dlatego bardzo wiele osób z branży e-commerce decyduje się na to, aby być obecnym np. na Amazon, Allegro i eBay oraz prowadzić promocje własnego sklepu internetowego np. w social mediach lub poprzez pozycjonowanie i content marketing.
Gdy decydujesz się na tak szerokie działanie, musisz pamiętać o jednym. Ono przyniesie efekty, ale pod warunkiem, gdy wdrożysz odpowiednie zarządzanie. Dlatego ErpBox stworzył specjalne narzędzie, które pozwala na zintegrowanie najważniejszych kanałów sprzedaży.
Zalety integracji sklepu Amazon, to automatyzacja takich elementów, jak:
- przypisywanie kurierów Amazon do metod wysyłki w ErpBox;
- druki listów przewozowych;
- aktualizowanie statusu zamówień w serwisie Amazon;
- informacje o rozliczonych zamówieniach.
Sprzedaż na Amazon – nowe rozwiązanie na rynku e-commerce
Amazon to największa platforma sprzedażowa w Stanach Zjednoczonych. Miliony konsumentów z powodzeniem korzystają z ich usług od wielu lat. Od niedawna ta platforma sprzedażowa dostępna jest również w Polsce co pozwala naszym konsumentom na szybkie i sprawne zamawianie towarów. To także dobre rozwiązanie dla przedsiębiorców. Sprzedaż na Amazon z pewnością może zawieszać dotychczasowe zyski sklepu a do tego poszerzyć grupę klientów o użytkowników serwisu.
Czy warto poszerzać działalność o nowy kanał sprzedaży
Wykorzystanie zewnętrznej witryny do wystawiania swoich produktów zawsze przyniesie pozytywne rezultaty. Ponadto serwis Amazon, dzięki zlokalizowaniu magazynów na terenie kraju wykonuje natychmiastowe wysyłki po złożeniu zamówienia. Nie ma znaczenia czy klient zakupi produkt we wtorek rano, czy w niedzielę wieczorem, już następnego dnia zamówiona paczka może znajdować się pod drzwiami. To właśnie dzięki szybkiej realizacji, która niejednokrotnie trwa krócej niż pełny dzień roboczy platforma zyskała tak dużą popularność. Ponadto sprzedaż na Amazon poprzez wystawianie różnych przedmiotów, dopasowując się do popularnych kategorii pozwoli zwiększyć dochody firmy i zejść ze składowanych stanów magazynowych.
Wykorzystanie systemu ErpBox, który integruje działania sklepu internetowego z platformą sprzedażową pozwoli na:
- Automatyczne wystawianie i generowanie faktur
- Automatyczne przygotowywanie listów przewozowych
- Bieżąca aktualizację statusów zamówień
- Automatyczne zamawianie kurierów zgodnie z przypisanymi opcjami dostawy
- Bieżącą informację o rozliczonych zamówieniach
Wdrożenie systemu ErpBox pozwala na pełną optymalizację pracy sklepu internetowego, bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników do obsługi większej ilości zamówień. Dodatkowo umożliwi obsługę kilku klientów jednocześnie, skracając czas do niezbędnego minimum.
Platforma ErpBox i sprzedaż na Amazon – nowe możliwości biznesu online
ErpBox to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorców, którzy cenią sobie czas oraz wydajność. Jeżeli chcesz wypróbować wszystkie funkcje i dopasować udostępnione opcje do swojego biznesu internetowego, wypróbuj 21 dniowy okres próbny, który jest udostępniony całkowicie bezpłatnie.
Podsumowanie
Korzystając z integracji ErpBox, masz pewność, że twój sklep w serwisie Amazon będzie zdecydowanie lepiej funkcjonował. Szerokie możliwości, jakie daje to rozwiązanie, pozwolą ci zaoszczędzić czas oraz zmniejszą ryzyko popełnianych błędów, od których ludzie nie są przecież wolni.
Ponadto, narzędzie od ErpBox pozwala na łączenie Amazona z PrestaShopem oraz Magento, co daje kolejne możliwości rozwoju e-sklepu.
Jeśli wciąż nie masz przekonania co do tego, czy aby na pewno integracja ErpBox to rozwiązanie dla ciebie, możesz bezpłatnie przetestować narzędzie aż przez 21 dni! Dzięki temu możesz sprawdzić, zalety tego rozwiązania w praktyce nie płacąc za to ani złotówki.